» direct naar zoek en menu

Naar Voren

Tijdschrift voor webwerkers » Artikel #

Golven van liefde voor de klagende klant

Andere webwerkers dan jij en ik zullen er wel eens mee te maken hebben, de klagende klant. Je kunt op zo'n moment sterk verlangen naar de klantloze onderneming maar je kunt er ook van gaan houden. "So your client has a complaint? Fantastic!" Oei, dat klinkt wel erg optimistisch.

De strekking van Learn to Love Complaining Clients is nuttig, en gelukkig staat er ook nog zoiets in als "So, what do you say to clients who believe they are 100% right, when they're obviously wrong? You tell them they're wrong!"

9 oktober 2007 - Robert Jan

Let op

Naar Voren is op 18 juli 2010 gestopt met publiceren. De artikelen staan als een soort archief online. Het kan dus zijn dat de informatie verouderd is en dat er inmiddels veel betere of makkelijkere manieren zijn om je doel te bereiken.

Copyright © 2002-heden » NAAR VOREN en de auteurs